10/17/2012

DIY

Witam serdecznie po straasznie długiej przerwie, za którą z góry bardzo przepraszam! Niestety w dzisiejszych czasach ciężko dogadać się z Obsługą Klienta w UPC.. :) Ale nieważne.
W dzisiejszym poście chciałbym wam dokładniej przedstawić 'nowe dusze', które tknąłem w moje kurteczki :). Otóż obydwie zostały maksymalnie wyćwiekowane, niestety to tylko sezonowe. Kolce z kurtki jeansowej nie obeszły się również bez opinii nauczycieli, którzy natychmiast kazali mi ją ściągnąc..  Oto zdjęcia z kurtkami w pełnej krasie :)













na samym końcu przezdrowy 'hamburger' z Mc'Donalda za 2 zł , o ironio.. :D

Już jutro sesja z  MALINĄ FASHION więc wypatrujcie nowości!
Do następnego posta :)



15 komentarzy:

  1. mega Liszotee : * obyś się jeszcze bardziej rozkręcił ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój styl i blog! :) Followuję i zapraszam do siebie!
    5!

    OdpowiedzUsuń
  3. i'm a fan, love your looks !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, mógłbyś mi powiedziec skad masz te dlugie spike'i? i jak je mocowales? z góry dzieki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolce mam z allegro od OSTRYCH ĆWIEKÓW, są na śrubke, wystarczy zrobić dziurke i gotowe, można wykręcać i przykręcać do woli. :)

      Usuń