1/18/2013

WINTERS TASTE

Cześć! Dzisiejszy post utrzymany jest w bardzo zimowym klimacie, nie ukrywam, że pozowanie w samej koszuli było nie lada wyzwaniem ale czego to się nie robi dla dobrego posta!


A teraz kilka słów o stylizacji. Praktycznie cały look jest wyprzedażowy, jak pewnie zauważyliście będąc w Centrach Handlowych jest właśnie idealny okres na zakupy! CAŁE MNÓSTWO przecen!

Mam na sobie burgundowe rurki z River Island, które połączyłem z brązowymi sztybletami zakupionymi na allegro. Koszula jest z second-handu, nieco zreformowana (DiY), na nią założyłem bardzo modną obecnie parkę w odcieniu khaki. Muszkę również zrobiłem sam, a mianowicie uszyłem ze starych jeansów. Założyłem również plecak w stylu Vintage zakupiony w River Island. Cały look mógłby wydawać się nieco nudny, więc przełamałem go kominem w kolorze musztardowym z New Yorker'a. Czapka, kilkuletnia, też jest z wyprzedaży, kupiona w H&M.  Całość jest bardzo wygodna i ciepła.


















                                                       pics. by: MODEFRIENDS

24 komentarze:

  1. chcę zdjęcie twojego tyłka w tych rurkach na tym blogu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit! Ale ta koszula i muszka, są fenomenalne:)

    http://cocorellu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie do wymyśliłeś, podoba mi się ten zestaw jak cholera !
    Rozumiem że twoje diy polegało na zrobieniu ombre na tej koszuli.
    Jak to zrobiłeś ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! wlałem wybielacz do wiaderka i włożyłem koszule, stopniowo zanurzając ją coraz głębiej i tak dalej :)

      Usuń
    2. o ! a to odrazu zżera cały kolor czy stopniowo, zależnie od tego jak długo siedzi w tym wybielaczu ? potem poprostu wysuszyłeś czy płukałeś jeszcze ? Tyle pytań mam bo nie chce spiepszyć koszuli odrazu xd

      Usuń
    3. bardzo wolno, moja siedziała w wiadrze z 25 h :D Później trzeba wypłukać, chyba, że chcesz chodzić i okropnie śmierdzieć :D

      Usuń
    4. wiesz co wolałabym nie xd
      Dzięki wielkie, będę kombinować:D

      Usuń
  4. Świetny plecak ;)
    Jednak najbardziej podoba mi się Twoja ombre shirt w połączeniu z muszką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz choruję na Twoją koszule !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie *.* Dobre połączenie muszki z koszulą ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się buty nie podobają - kwestia gustu. Reszta ŚWIETNA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny plecak i spodnie. Najciekawsza jest muszka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre, dobre, w ogóle to super blog, pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://k-inimaginable.blogspot.com/
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ! :)
    podoba mi się Twój styl ;)
    lajknęłam i obserwuję :D

    pozdrawiam, Aieaa.! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz, spodnie i plecak - genialne :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kolorystyka całego outfitu. Połączenie koszuli ombre z burgundowymi rurkami mistrzowskie !

    Ps. Jeśli lubisz muszki zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. BOZE ZEBY MOJ CHLOPAK TAK WYGLADAL *.*
    STRASZNIE FAJNY BLOG PODOBA MI SIE :3

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę się, że są w Polsce młodzi mężczyźni, którzy nie twierdzą, że "rurki=pedał" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wielkim wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć ♥
    Nominowałam Cię do konkursu 'the versalite blogger' uważam, że Twój blog zasługuje na to wyróżnienie :) Kierowałam się Blogerami, o których piszę na naszym funpage'u :) może pamiętasz www.facebook.com/BlogiBloszkiBlogereczki :) w każdym razie w wolnej chwili zajrzyj do mnie i napisz o tym dalej :*
    pozdrawiam Angie. ♥

    www.angie--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko mi się tu niesamowicie podoba!

    OdpowiedzUsuń