2/20/2013

harlem shake

Cześć! Na z oknami znów zima, nie jest to najlepszy czas dla blogerów. Rozbieranie się do zdjęć przy takiej temperaturze to istna katorga! Na szczęscie mi pogoda nie straszna i pokaże Wam dziś moje 'ostre' Vansy (które, jak pewnie wiecie, nie są zbyt odpowiednim obuwiem na zimę :D). Ćwiekowanie ich okazało się być OKROPNIE pracochłonne, łącznie robiłem to 5 dni. Oceńcie czy było warto? ;)

Przejdę do opisu stylizacji. Kupiłem ostatnio w Bershce na wyprzedaży koszulę w kratę, JA, gdzie jedynymi koszulami, którę toleruję są moro, jeans oraz wszelkiego rodzaju ombre itp. :) Postanowiłem połączyć ją z doskonale pasującymi do niej burgundowymi rurkami, niebieskimi Vansami z kolcami oraz ręcznie uszytą przeze mnie muszką. Całość dopełniają okulary z BRYLOVE.

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć!













                                                       fot. by MODEFRIENDS

Może macie ochotę na jakieś inne posty? W razie pomysłów, proszę o pozostawienie ich w komentarzu. :)

hope u like it!

15 komentarzy:

  1. fajne vansy,koszula,okulary,mucha ale troche za duzo wzorów;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Vansy i koszula jak najbardziej na tak, okulary niestety jakoś do mnie nie przemawiają :) Ale całość prezentuje się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszły ci te Vansy :-) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko świetnie:) ale gdzie jest uśmiech ja sie pytam?! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie sobie te buty zrobiłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, genialna mucha !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty, nawet mimo, że nie przepadam za Vansami ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. zima ciężkim czasem dla blogera :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dodaję do ulubionych :) Zapraszam na www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń