2/01/2013

woah spring

Cześć! Za oknem wreszcie wiosennie, mroźne, zimowe dni (narazie) odeszły w niepamięć. Dlatego też moja dzisiejsza stylizacja jest bardzo wiosenna :)

Mam na sobie nowe spodnie od wholesale-dress.net, na początku nie byłem do nich zbytnio przekonany, są dość specyficzne, gdyż mają dość mocno opuszczony krok ale w końcu do nich przywykłem. Do tego ubrałem niebieskie Vansy oraz t-shirt, który w większości jest przerobiony, otóż był to zwykły, szary t-shirt. Zafarbowałem go metodą TIE-DYE a markerem do tkanin narysowałem widniejący na koszulce print. Na górę ubrałem dresową bluzę z Adidasa zakupioną w second-handzie. Plecak jest z River Island, pojawił się już w poprzednim poście. Czapka z ćwiekami jest od Adriana . Cały look jest dość sportowy.

Oto kilka zdjęć outfitu, zapraszam! :)












                                                      pics. by MODEFRIENDS

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się stylizacja, ładnie wyglądasz. Jednak przydałoby się trochę uśmiechu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapkę, bluzę i shirt masz świetny!
    Domyślam się że było aż tak ciepło że podwinąłeś nogawki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka świetna, vansy dodają żywego koloru w ten szary dzień. O, i widzę czapkę od Adriana. Mam tylko jedno zastrzeżenie, uśmiechnij się! Na każdym zdjęciu masz taką posępną minkę...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. liszotałkę jak zwykle dobry stuff , a koszulka wyszła świetnie :>
    widzę że lubisz eksperymentować z diy

    OdpowiedzUsuń
  5. cuuuuudyn t-shirt <3 jakich barwników użyłeś? Stylizacja bardzo fajna ale czapka już trochę za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że czapka nie była częścią outfitu, po prostu chciałem w niej zdjęcie :) Użyłem barwników w proszku za 1,50 zł :)

      Usuń
  6. Koszula wyszła świetnie! :) Cała stylizacja jak najbardziej na TAK:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Cię! Oczywiście jak zawsze świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jak super że chłopak się zaintersował modą <3 uwielbiam cię tak p.s Gliwice najlepsze :3 Zostałeś przeze mnie nominowany do liebster award http://pamelaandola.blogspot.com/2013/02/liebster-award_4.html 3maj się czekam na posta xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw ,strasznie podoba mi się ta bluzka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! ( jak zawsze) Ale uśmiechnij się czasem! :D
    ♥♥♥
    http://natalybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń