4/21/2013

i am a plank page

Cześć! Dzisiejsza stylizacja różni się nieco od pozostałych, powstała całkowicie spontanicznie :) Praktycznie cały look jest 'lumpeksowy'. Spodnie za 1 zł, Conversy za 20 zł, koszula w bardzo ciekawy print za 5 zł i kapelusz, który okropnie chciałem posiadać w mojej szafie lecz nigdzie nie mogłem znależć odpowiedniego, aż wkońcu pewnego dnia moja mama znalazła taki w szafie. W dzieciństwie byłem w nim na balu brzebierańców przebrany za ZORRA :D Nadał się idealnie! Jedynie okulary pochodzą od GIANT VINTAGE.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!














                                                              pics. by: MODEFRIENDS




17 komentarzy:

  1. Świetna koszula :))
    Wszystko do siebie idealnie pasuje , LUBIĘ TO !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Strasznie mi się podoba twoja stylizacja!!! I ta koszula jest świetna <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej właśnie pisałam niedawno na blogu o tym że uwielbiam takie szafowe recyklingi.
    Bardzo fajna stylizacja,oryginalnie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie! koszula jest mistrzowska!

    OdpowiedzUsuń
  6. w którym sh kupujesz ? mega look :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam się zapytać w jakim SH kupiłeś te conversy ? + świetny look *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Conversy w tak dobrym stanie za 20 zł? Tylko pozazdrościć takiej okazji ;) + cały look świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak trafić na takie tanie buty yhhh chciało by się ;D
    Stylizacja bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką koszulę i trampki w sh upolować, mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula i kapeluszem to mnie normalnie zabiłeś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze co pomyślałem to: "ta koszula musi być od Aloha from deer" :D a tu takie zaskoczenie - sh. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula i kapelusz są mega!<3

    OdpowiedzUsuń