4/14/2013

The boys, the girls, they all like Carmen

Cześć! Ze względu na to, iż prawie wszystkie posty zaczynają się zdaniem o pogodzie, dziś może opowiem o tym, co działo się u mnie podczas minionego tygodnia :D Otóż w zeszłą sobotę miałem okazję uczestniczyć w precastingu do programu 'Mam Talent'. Pobudka o 5:00, poranna toaleta i w drogę! Co prawda daleko nie miałem, ponieważ precastingi odbywaly się w Zabrzu, rzut beretem od Gliwic, lecz chcieliśmy być na miejscu wcześniej, żeby nie stać godzinami w kolejce. Na miejscu byliśmy ok. 7:30, do środka wpuszczono nas po 10:00. Czekaliśmy na zewnątrz ok. 3 h, tak zmarznięci, że ledwo mogliśmy chodzić! Po otwarciu drzwi zaczęła się prawdziwa 'walka o przetrwanie' ! Każdy pchał się byle gdzie oby tylko wejść! Na szczęście udało nam się to zrobić stosunkowo szybko i po wypełnieniu formularzy zarejestrowaliśmy się jako jedni z pierwszych :) Następnie czekaliśmy, czekaliśmy i czekaaliśmy na swoją kolej. Czas okropnie się dłużył a stres narastał. W końcu przyszła pora na mnie. Szczerze, to nie miałem jakiejś okropnej tremy, lecz po wejściu na scenę jej poziom wzrósł stukrotnie. Pierwszym utworem, który zaprezentowałem była piosenka Christiny Aguilery - Blank Page  a drugim Natalia Kukulska - Dłoń.  Całość, moim zdaniem, wyszła dobrze. :) Jury pytało się o moje zainteresowania, czy sam przerabiam/projektuję ubrania itp. Gdy wychodziłem, zapytali mnie jeszcze o bloga i poprosili o podanie jego adresu. :) Uczestnicy do 26 kwietnia zostaną telefonicznie powiadomieni o tym, czy dostali się na casting główny. Mam nadzieję, że zostanę jednym z nich! :) KEEP YOUR FINGERS CROSSED !


Teraz opowiem coś o stylizacji. Ostatnio przyszła mi bluza z Sheinside. Na początku motyw nazistowskiego orła na bluzie niezbyt do mnie przemawiał, lecz jednak się na nią zdecydowałem. Kolejnym elementem stylizacji są spodnie z opuszczonym krokiem (okropnie pogrubiają!) od Wholesale. Białe Conversy kupiłem w second-handzie za całe 20 zł! Plecak z River Island prezentowałem już w poprzednim poście. 


Zapraszam do obejrzenia zdjęć, HOPE U LIKE IT! :)










pics. by: MODEFRIENDS


10 komentarzy:

  1. Miałem identyczną bluzę heh :)) Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty, do którego SH Ty chodzisz, co? :D
    fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :)
    Trzymam kciuki! ;)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie gadaj do których ty sh chodzisz :D takie zajebiwte rzecay znajdowaaać <3
    A stylizacja mega :33

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd jest plecak??asos? świetny jest..<3

    OdpowiedzUsuń