5/12/2013

i need you love

Cześć! W tym tygodniu bardzo dużo się działo.. Pozdrawiam osoby, które zakładają jakieś chore fanpejdże na mój temat, kochani, dzięki Wam mam o całe mnóstwo więcej odwiedzin na blogu, o lajkach nie wspominając. ;)
________________________________________________________________________________

Wczorajsza pogoda była naprawdę okropna, zupełnie jak w weekend majowy. Szaro, buro, mokro.
Do koszulki z motywem galaxy (ostatnio jakoś polubiłem ten print :P) założyłem neonowy plecak od WHOLESALE. Jest idealny na takie deszczowe, szare dni, z pewnością ożywia nieco polskie ulice. :)

Zapraszam!







                                                            pics. by MODEFRIENDS



17 komentarzy:

  1. super cool tees!!

    www.callmeponyboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak będziesz zamawiał coś z Wholesale to daj znac joł

    OdpowiedzUsuń
  3. T-shirt i plecak - miazga

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny T-shirt !!! <3
    Zapraszam do mnie---> thealexlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie! Świetny t-shirt i trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry look. Świetne conversy i plecak, do tego ta rewelacyjna koszulka... Widziałam ją kiedyś bodajże na romwe i myślałam nad zamówieniem jej, ale zrezygnowałam. Jednak na Tobie wygląda bardzo ładnie. :)
    Kurczę, nie wiem, jak wcześniej mogłam nie trafić na Twojego bloga. Muszę wpadać tu częściej. Obserwuję ^w^

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te fanpejdże masakra jakaś zazdroszczą ci stylu po prostu, pewnie sami chodzą ubrani jak jacyś menele albo coś w ten deseń :d
    Koszulka mega serio i cały outfit <3
    ~(^_^)~

    OdpowiedzUsuń
  8. No bluzkę tą po prostu uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. stylu.... przecież na kilometr widać że chłopak jest zakompeksiony i próbuję zwrócić na siebie uwagę ubierając "odważne rzeczy". Można się dobrze streetwearowo widać. Można też wyrazić w stroju swoje kopleksy, proste. Jak można tego nie dostrzegać - nie wiem.

    OdpowiedzUsuń