5/02/2013

i'm in space

Cześć! Przyszła pora na kolejnego, majowego posta! :) Bardzo chciałbym dodawać je częściej lecz pewne czynniki na to nie pozwalają. Jak to mawiają - siły wyższe.  Weekend majowy spędzam w domu (chociaż w domu, to pojęcie względne, biegam po Mc'Donaldach!). Wczoraj wybrałem się z Adrianem i Mariettą na zdjęcia, dziś cały dzień siedzę przed monitorem i zabieram się do ogarnięcia zdjęć i samego posta. :D




Kilka dni temu przyszła mi bluza od SheInside, niektórzy powiedzą, że motyw galaxy jest już mocno oklepany, lecz bardzo mi się spodobała i z chęcią ją zamówiłem. Spodnie wygrzebałem z szafy, pochodzą z H&M, okulary są od Giantvintage i Vansy, które już bardzo dobrze znacie. :)

Zapraszam!
















13 komentarzy:

  1. Super bluza :) Aj tam oklepane.. jeśli coś nam się podoba to to nosimy, ja uwielbiam motyw galaxy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ho ho Liszotee szaleje ! <3 Zapraszam do siebie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. To ma być modne? Wyglądasz jak idiota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejterzy na blogu - bardzo dobrze!
      Znaczy, ze coraz więcej osób czyta mojego bloga! ;)

      Usuń
    2. czyta bo wygladasz troche jak ciota w tych ubraniach :)

      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=609781512365526&set=a.351351981541815.92497.112222768788072&type=1&theater

      Usuń
  4. Mi się podoba ten motyw galaxy, jest inny niż reszta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w jakich second-handach kupujesz te rzeczy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry blog :] Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie - http://eryk-minefreedom.blogspot.com/ wywiady, fotografia .

    OdpowiedzUsuń
  7. człowieku, masz w lustro w domu? każdy ma z ciebie beke idioto.

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 zdjęcie mnie miażdży <3 śliczna bluza ! I się nie przejmuj tymi debilami - zazdroszczą ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. bluza i okularki powalają!<3

    OdpowiedzUsuń