7/04/2013

AND WE CAN'T STOP

Cześć!

Przez moje problemy z komputerem niestety długo nie dodawałem nic nowego, lecz teraz postaram się to nadrobić!

Stylizacja jest bardzo prosta: t-shirt w azteckie wzory kupiłem w River Island, czarne rurki również są z River Island. Lustrzane okulary pochodzą z H&M a niezawodny plecak także z River Island. :)

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć! A już niebawem nowy, warszawski post, w którym opiszę Wam moją wizytę w stolicy. :)









\
pics. by: MODEFRIENDS

12 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, czekam na kolejne :3

    OdpowiedzUsuń
  2. O wrszcie coś jest :33 oj ten twój niezawodny plecak :d (ola)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią ukradłabym Ci ten plecak ;) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. plecak jest zajebisty!!! daj! :D
    pozdrawiam z http://mateuszpater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu obserwuję Twojego bloga wchodząc przez linki na fp, a jakoś do tej pory nie dodałam Cię do obserwowanych :O. Stylizacja bardzo na tak :). Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia i look!
    http://everything-and-nought.blogspot.com/ zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoo ! Świetnie wyglądasz! Masz super styl, dlatego z chęcią zaobserwuję! :))

    OdpowiedzUsuń