7/30/2013

i'm not going down

Cześć! Wreszcie postanowiłem dodać na bloga coś nowego! :) Przez moje problemy z komputerem niestety nie było mi to dane.

Do rzeczy! Dzisiejszy post dotyczy mojej wizyty w Warszawie, otóż wraz z Adrianem wybraliśmy się na Showroom najnowszych kolekcji marek LPP (House, Cropp, Sinsay, Mohito, Reserved). Sama wizyta w stolicy bardzo mnie cieszyła a reszta była bardzo miłym dodatkiem. Poznaliśmy wiele barwnych, ciekawych osób, nie zabrakło również czasu na małe zwiedzanie, choć przyznam, że w Warszawie nie trudno o zgubienie się. :) Poniżej przedstawiam Wam mój outfit z tego właśnie dnia. Zapraszam!

sweatshirt - Sheinside | pants - River Island | backpack - Wholesale | spikecap - Oasap











pics. by MODEFRIENDS

11 komentarzy:

  1. Fajna notka, a stylizacja wyrąbana w kosmos!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. plecak dobry ejjj :d

    coralii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super look<3
    bluza i plecak mega!xD

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like your style man! So cool

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja! Zapraszam do siebie: moodos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww, this is so beautiful, honey ^__^

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  7. Co mówią ludzie, gdy widzą Cię w tej czapce na ulicy? Jest dość niecodzienna :)
    Sweaty Sweater http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie, ge-ni-al-nie ^ ^
    Jestem pełen podziwu Twoich stylizacji.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń