9/17/2013

I CAME IN LIKE A WRECKING BALL!

Cześć! Wreszcie nastał wrzesień, nowa szkoła, nowa klasa, nowe znajomości. Muszę przyznać, że strasznie się tego wszystkiego obawiałem, na szczęście wszystko zaczęło się stosunkowo dobrze. Szkoła jest świetna, przytłacza odrobinę ilość zajęć i dojazd, który jest okropny. Osoby z klasy również są bardzo w porządku. Ogólnie rzecz biorąc nie narzekam, obawiałem się najgorszego a wyszło bardzo pozytywnie :)



Teraz pora na stylizację! Ostatnio znalazłem w second handzie bardzo ciekawą koszulę, otóż jest bardzo cienka, materiał łudząco przypomina skórę ale w reczywistości nią nie jest. Daje fajny efekt a kosztowała CAŁE 5 ZŁ! :) Kolejnym elementem są spodnie z opuszczonym krokiem od SYNTHETIC. Są to jedne z moich ulubionych spodni, bardzo wygodne! Kapelusz ma X lat i pochodzi z dna szafy, okulary są od GIANTVINTAGE a złote przypinki do kołnierzyka od SHEINSIDE.



Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć!
















pics. by: MODEFRIENDS




6 komentarzy:

  1. Wow, przyciągający uwagę outfit.
    Diabeł tkwi w dodatkach, które nadają całej stylizacji niebanalnego charakteru. Świetnie.
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybyś założył ciemne bardziej masywne buty byłoby o niebo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy zobaczyłem zdjęcia stylizacji na facebooku, nie mogłem uwierzyć, że to Ty! Dobrałeś wszystko wspaniale, stylizacja na najwyższym poziomie, Kamil!!

    Pozdrawiam http://mateuszpater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo sympatycznie! Zapraszam do siebie: FERDANDYs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń