11/22/2013

OH, WE LOOK LIKE CANDY!

Cześć! Tym razem dość nietypowo, gdyż dla urozmaicenia postanowiłem dodać zdjęcia z modelką! Myślę, że był to dobry pomysł, zdjęcia bardzo mi się podobają! :) Na zdjęciach Marietta z www.mariettafiedor.blogspot.com !








Dominującym elementem stylizacji są bluzy od Mr.GuGu&MissGo, moja parka jest od SHEINSIDE, natomiast kurtka Marietty z SINSAYA. Moje buty, który pokazywałem już w poprzednim poście to PUMA TECH'D OUT DISCS a buty Marietty to NIKE AIRMAX.

8 komentarzy:

  1. Lovely Mr. GUGU !!! nice outfits.
    I'm following you now.


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this post!!
    your blog is worthy of following!
    would you like to follow eachother?

    www.theunwrittenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super bluza:)


    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I noticed something as well about this topic on different blog.Amazingly, your linear perspective on it is diametrically opposite to what I read previously. Im still reflecting over the conflicting points of view, but Im tipped strongly toward your point of view. And in any case, thats what is so outstanding about modern democracy and the marketplace of ideas onthe internet.
    jeux facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, zakochałam się w tych zdjęciach ! :O :(( :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny plecak, moja siostra też taki ma <3
    uwielbiam twojego bloga ;)
    http://wszystkoinicxp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna jest ta bluza, zarówno Twoja jak i modelki!
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń