11/11/2013

RICH BITCH

Cześć! :)
W dzisiejszym poście prezentuje Wam moje nowe, futurystyczne adidasy, które dostałem od PUMY!
Szczerze przyznam, że na początku obawiałem się nieco ich 'kosmicznego' designu ale gdy tylko je założyłem to odpłynąłem, czułem się niczym w 7-milowych butach, poważnie! Nigdy nie miałem tak wygodnych butów, są genialne! W dzisiejszej erze Airmaxów, owe Pumy to bardzo ciekawa alternatywa!

Strasznie podoba mi się połączenie prostej góry ze sportowymi butami, taka jest też moja dzisiejsza stylizacja. Marynarkę i koszulę kupiłem w second-handzie łącznie za 15 zł, czarne, klasyczne rurki są z River Island a buty to nowe PUMA Tech'd Out Discs, nie posiadają sznurówek, tylko specjalny system, który pozwala na dopasowanie buta poprzez przekręcenie dysku! Wygoda i design na najwyższym poziomie! Całość dopełniają lustrzane okulary. 

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć!








pics. by MODEFRIENDS

8 komentarzy:

  1. Awesome sunglasses and sneakers!

    http://www.juicyguile.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz! Świetne okulary i marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm , nie założyłbym tych butów.. :D Wolę wracać do przeszłości niż wskakiwać w przyszłość. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :oo JAKIE ŚWIETNE BUTY! *__*
    pozdrawiam :))

    http://werooni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń