1/20/2014

NEW YEAR, NEW MYSELF

Cześć!

Nowy rok, nowe szanse, nowe doświadczenia, również nowe postanowienia!
Z mojej strony takie, iż postanowiłem zerwać ze starym, nudnym wizerunkiem 15 latka, zacząłem od zmiany fryzury, poprzez ubrania i samo podejście do życia! Miniony rok nie należał do ciekawych, był mega kiepski, mam nadzieje, że ten będzie O WIELE lepszy i uda mi się dobrze go spożytkować! :)

Dzisiejsza stylizacja jest całkiem prosta. Musiałem pochwalić się moim nowym nabytkiem, jakim są Martensy z secondhandu za 70 zł! Są OKROPNIE niewygodne ale mam nadzieje, że z czasem się rozchodzą :) Kolejnym elementem jest płaszcz z Bershki, który jest cudowny! Zakochałem się w nim od pierwszego wejrzenia, serio! Koszulę również znalazłem kiedyś w secondhandzie, do tego prosty złoty łańcuch i torba z River Island, którą już kiedyś pokazywałem.

Zdjęcia robiliśmy w niesamowitym miejscu, było mega niebezpiecznie ale daliśmy rade i nie pospadaliśmy!
Efekty bardzo mi się podobają, zapraszam do obejrzenia! :)








pics. by MODEFRIENDS

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby zdjęcia robione na moście na bohaterów getta??;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jestem pod wielkim wrażeniem. Płaszcz i buty - cuda.
    Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku!
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing photography! you look awesome in this simple winter outfit - that coat is my favourite :)
    Check out my latest post featuring Panther Sweater from Breaking Rocks :)
    AL xx
    RASSP blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Martensy to świetne znalezisko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Martensy są cudowne! Moim zdaniem cała ta sesja wygląda jak żywcem wyjęta z jakiegoś magazynu o modzie!
    http://nietuzinkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Serdecznie zapraszamy do publikowania Twoich stylizacji w naszym serwisie ! www.i-wear.pl -> https://www.facebook.com/iwearpl

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jaki śliczny *_*
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/2014/04/martyna-wojciechowska-wymarzony_2.html

    OdpowiedzUsuń